Naar hoofdinhoud

Contact

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je graag een kijkje nemen in onze showroom bij Zizeau? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier!

Contactgegevens

Zizeau

Grevelingenmeer 9
5347 JP Oss, Nederland
verkoop@meubitrend.com
+31 (0) 412 69 69 69

 

Ben jij een retailer en enthousiast over onze collectie?

Als retailer kunt u in deze showroom van maandag tot vrijdag, tussen 09:00 en 17:00 een kijkje nemen en zelf de luxe en kwaliteit ervaren. De showroom wordt met veel passie vormgegeven en dient dan ook echt als inspiratie centrum voor onze klanten. De vele mogelijkheden worden getoond door de verschillende settings hier en bieden de ideale werkplek voor Interieur ontwerpers en woonprofessionals (samen met de consument). Zo zie, voel en ervaar je de echte Zizeau beleving.

"*" geeft vereiste velden aan

Bekijk onze veelgestelde vragen

  • Doorgaans produceren wij onze meubelen in vier tot zes weken. Daarna zal deze met transport geleverd worden bij de dealer. Bij orders welke maatwerk bevatten kan dit eventueel afwijken, omdat deze items nog extra tijd nodig hebben van de ontwikkelafdeling. Zij maken specifieke tekeningen zodat alle machines, zoals het snijmachine voor de stof, goed afgesteld kunnen worden.

  • Elke stof en elke vlek is anders. Is de stof eventueel al behandeld door een van onze dealers? Check dan het advies eerst bij hen! Is de stof niet behandeld? Kijk dan op onderstaande links voor goede tips:

    https://www.james.eu/nl/

    https://www.lcknederland.nl/c-862419/vlek-uit-stof-of-microvezel-verwijderen/

  • Zeker! Doordat onze gehele productie in Oss plaatsvind is het mogelijk om jouw bank in een specifieke maat te bestellen. Onze ontwikkelafdeling maakt dan voor jouw je gepersonaliseerde tekening en jouw order wordt de gehele weg door de fabriek nauw in de gaten gehouden. Vragen over meer mogelijkheden voor maatwerk? Stel je vraag via verkoop@meubitrend.com

  • Een meubel herstofferen is een mooie en duurzame oplossing, zeker als je nog steeds blij bent met je meubel! Maar tijdens het herstofferen doen we meer dan alleen het meubel een nieuw jasje geven, bijna heel het meubel wordt vernieuwd. Daarom kost een herstoffering ongeveer 90% van de huidige prijs. Benieuwd wat mogelijk is met jouw meubel? Ga dan naar de dealer waar je het meubel gekocht hebt en vraag via hen een vrijblijvende offerte aan.

  • De vulling welke we gebruiken in onze banken noemen we koudschuim extra. Dit materiaal slinkt nog 10% naar mate dat je gebruik maakt van de bank. Hierdoor kan het dus voorkomen dat de bank in de winkel zachter is. Deze bank noemen we dan ‘ingezeten’ en daarom kan het dus voorkomen dat jouw bank harder aan voelt wanneer deze geleverd wordt. Houd er dus rekening mee dat na levering van de bank het comfort nog zachter zal worden.

  • Plooivorming wil zeggen dat plooien en rimpels zichtbaar worden in de bekleding van je bank, fauteuil of stoel. Het is vrijwel onmogelijk om dit te vermijden, omdat de vulling nog ongeveer 10% indaalt. Door het verschil in gebruik van stof en vulling kunnen hier ook verschillende resultaten van komen. Het belangrijkste om dit te minimaliseren, is om de eerste periode elke zitplek even veel te gebruiken. Ook adviseren wij je om regelmatig je stoffen meubel strak te vegen. Dit doe je door vanuit het midden van het meubel met beide handen naar buiten te wrijven.

  • Een lak bereikt na ongeveer twee maanden de maximale hardheid. Deze eerste maanden noemen we ook wel het uitdampingsproces. Na deze periode zal je je houten meubel dus niet meer ruiken. In deze periode is het dus ook raadzaam om het product zorgvuldig te behandelen! Vermijd zware belasting en reinig de tafel uitsluitend met een vochtige doek en verdund afwasmiddel.

  • Als je een klacht hebt, zal deze eerst gemeld moeten worden aan de des betreffende winkel waar je het product hebt gekocht. De beoordeling van een klacht zullen wij altijd eerst proberen te doen door middel van foto’s. Zorg dus dat je deze meestuurt naar de winkelier. Is het niet duidelijk door foto’s, dan zullen wij (vrijwel) altijd het item terug halen naar de fabriek om de klacht goed te kunnen beoordelen. Na de beoordeling zullen wij samen met de winkelier een passende oplossing aanbieden.

Voor sneak previews, inspiratie en een kijkje achter de schermen #dutchdesign